19 мар. 2010 г.

Je suis malade (Sunt bolnava)... Lara Fabian

Nu mai visez,
Nu mai fumez,
Nu mai am aceeasi istorie.
Sunt urata fara tine,
Sunt murdara fara tine
Ca o orfana lasata intr-un dormitor comun.
Nu mai am dorinta
De a-mi trai viata;
Ea inceteaza cand tu pleci
Si chiar patul meu
Se transforma in platforma de gara
Cand tu pleci...
Sunt bolnava
Completamente bolnava
Ca si cand mama mea pleca serile
Si ma lasa singura cu disperarea-mi...
Sunt bolnava
Completamente bolnava;
Niciodata nu stiu cand vii
Reapari de nu stiu unde
Si vor fi degraba doi ani
De cand ai inebunit...
Ca de o stanca
Ca de un pacat
Sunt legata de tine.
Sunt obosita,
Sunt epuizata
Sa ma prefac ca sunt fericita
Cand ei sunt acolo.
Beau in tota noptile
Si toate wisky-le
Au acelasi gust pentru mine;
Iar toate vapoarele au drapelul tau;
Nu stiu unde sa plec, caci esti peste tot...
Sunt bolnava
Completamente bolnava
Imi vars sangele in corpul tau
Si sunt ca o pasare moarta
Cand tu dormi...
Sunt bolnava
Perfect bolnava!
Tu m-ai privat de toate cantecele
M-ai golit de toate cuvintele..
Credeam ca am talent
Inainte de a aparea tu....
Aceasta iubire ma omoara
Daca continua asa
Voi plesi
Alaturi de radio-ul meu
Ca un copil tampit
Si voi asculta propria-mi voce ce va canta...
Sunt bolnava
Completamente bolnava
Ca si cand mama mea pleca serile
Si ma lasa singura cu disperarea-mi...
Sunt bolnava
Da! Sunt bolnava!
Tu m-ai privat de toate cantecele
M-ai golit de toate cuvintele
Si am inima completamente bolnava
Inconjurata de baricade.
Te astept... Sunt bolnava...

Комментариев нет:

Отправить комментарий