7 мар. 2010 г.

Mamica, te iubesc!!!

Mi-am zis ca o voi face in fiecare zi... Si am ajuns la un an trecut in care iarasi mi-a scapat sa o fac... Straniu... Lucrurile banale nu le uit nicodata.. Nu uit sa ma imbrac... sa mananc... sa zambesc... sa beau apa... Dar uit sa-ti spun cat de mult te iubesc... Cat de mult conetaza fiecare moment petrecut impreuna... Cat de multe lucruri ma inveti fara a-ti propune macar.. Cat de frumoasa e relatia noastra... Cat de dulce imi zambesti atunci cand te bucur cu ceva.. Cat de intelegatoare iti e privirea atunci cand te fac sa suferi... Cat de multe lucruri imi ierti si cat de multe le simti precum o fac eu... Cat de dor imi e atunci cand esti departe si cat de des ma gandesc la tine si la tot ce insemni... Cat de mult ma alinti... Cat de frumos plangi atunci cand nu te vede nimeni... Cat de frumoasa devii atunci cand esti iubita... Cat de simpla devine lumea atunci cand pasesc alaturi de tine.. Cat de greu poate fi sa pasesc singura si cat de usor poate deveni s-o fac la brat cu gandul si sprijinul tau... Am uitat.. Am uitat sa te fac sa zambesti zi de zi... Am uitat sa-ti reamintesc cat inseamna tot ce faci pentru mine... Am uitat ... Am uitat sa-ti zic ca te iubesc... Iar tu ierti...Iar tu nu uiti sa faci tot pentru mine.. Nu uiti sa-mi fii mereu alaturi.. Nu uiti sa ma intelegi... Nu uiti sa fii cea mai buna... Te iubesc,MAMICA!

4 комментария:

  1. Cris, esti o adevarata NESTEMATA, si nu doar pentru familia ta, ci pentru intreaga societate. Ne mindrim ca esti in viata noastra si te cunoastem! Te iubim!

    ОтветитьУдалить
  2. Va multumesc din suflet.. Sunt asa cum sunt doar datorita celor pe care ii iubesc (si voi faceti parte din lista, vreti, nu vreti :*)... Va iubesc si sunt EU mandra ca Va cunosc...

    ОтветитьУдалить
  3. Purik,eu sunt sigura ca si fara sa-i spui mamicai in fiecare zi "Te iubesc",ea simte acest lucru si te iubeste si ea enorm de mult!!!Eu prima data in viata am intilnit o apropiere atit de mare intre mama si fiica si ma mindresc ca v-am intilnit,astfel stiu si eu ca exista si astfel de relatii intre o mamica si o fiica!!!

    ОтветитьУдалить
  4. Purik,mersi din suflet... Te iubesc enorm de mult si esti parte componenta a vietii mele.. O parte foarte importanta...

    ОтветитьУдалить