20 янв. 2010 г.

Mi-am imaginat de sute de ori momentul asta... Credeam ca lacrimile, durerea, argumentele si, mai ales, lupta pentru un vis vor fi inevitabile... Cearta, strigate, (iar) argumente si cuvinte (pe care le regreti dupa) nu puteau sa nu faca parte din asta: din dorinta de a-mi face viitorul asa, cum vreau eu... Eram sigura ca voi obtine asta, insa doar dupa lungi "sedinte" de durero-terapie... 

Azi am inteles ca nu vor exista... Ca va exista doar un vis, o dorinta si o permisiune de a merge inainte...Nici o cearta, nici o suferinta, nici un argument; ci doar un drum larg deschis...

In definitiv, clipa, in care parintii renunta la "fericirea" lor si dau frau liber "visului" copiilor, devine cea mai frumoasa declaratie de dragoste... cea mai minunata sansa la un nou inceput... dovada unei iubiri incomparabile... 

Va multumesc, mamica si taticu! Va iubesc!

4 комментария:

  1. Buna!
    in ultimul timp n-am prea comunicat si acum, citind cele scrise de tine pe aces blog, inteleg ca mi-a scapat "ceva", incerc sa te "redescopar". nu stiu ce sa zic, mi-e greu sa gasesc cuvintele potrivite, sunt surprinsa de transformarea ta, ai devenit atit de matura si profunda, spirituala si fascinanta.
    felicitari parintilor tai, care stiu sa faca lucruri minunate , spuse de tine atat de simplu si de direct…"...parintii renunta la "fericirea" lor si dau frau liber "visului" copiilor..."
    ferice de barbatul care va fi al tau si pe care il vei iubi, pentru ca, sunt sigura ca alaturi de tine va atinge … infinitul…
    da…cu adevarat minunat…
    felicitari!

    ОтветитьУдалить
  2. Mersi din suflet, Spera! Asa cuvinte nu numai ca emotioneaza, dar si demonstreaza multe.. Esti una din persoanele foarte dragi mie si sunt foarte fericita ca te cunosc... :*

    ОтветитьУдалить
  3. Eram sigura ca asa si se va intampla, iubitel :) O meriti. Ma bucur mult :*:*:*

    ОтветитьУдалить
  4. Mersi, Kotik... Dar nu scapi de mine, nici dupa ce plec... Iubiii! :*

    ОтветитьУдалить