21 янв. 2010 г.

Prieteni...

Deseori te-ai intrebat ce e prietenia... Stiu sigur.. Vrei sa ghicesc si ce-ai facut dupa? Ti-ai amintit dintr-o data de 3 cele mai placute momente petrecute alaturi de cei dragi in ultima perioada, ai zambit gingas si ai mers mai departe...

Ai zambit acum si ai dat din cap afirmativ, nu? Si ti-ai dat seama ca, in fond, chiar nu ai ajuns niciodata pana la raspunsul final, nu? Eram sigura... Nu are cum fi altfel... Am facut si eu asa de atatea ori...

Azi am zis sa nu ma las... Si am reusit ...( Ca intotdeauna :P )

Nu puteam sa nu trec de faza cu amintirile si zambetul stupid gravat pe fata timp de fix 6 secunde si 34 de milisecunde... Apoi, mi-am zis, cu voce tare : Prietenul (si am scris cu majuscula cu absolut toata intentia) este acea imbratisare care te face sa uiti de toate (chiar daca e pe cateva clipe); acel zambet reciproc, dupa cateva minute de tacere; acea mana pe umar, care iti aminteste ca nu esti singur; acea privire catre soare, care te face sa stralucesti ca el; acel cuvant nespus, dar atat de important; acea privire, care vorbeste de la sine; 

Prietenul nu e doar cel ce este mereu langa tine, ci poate deveni unul doar pentru o clipa; Prietenul este familia, profesorul sau vecinul de la bloc; Prietenul este ceva dincolo de simturi, argumente, timp sau gandire... El, pur si simplu, exista... 

Va multumesc, Mamica, Taticu, Tatiana, Luminita, Irina, Maria, Anisoara, Victoria, Veronica, Katya, Tamara, Dorin, Doina,  Xenia, Alina, Radu! Va multumesc!

3 комментария:

  1. Citate celebre despre prietenie:
    "Nu există prieteni, ci doar momente de prietenie…" (Napoleon Bonaparte)
    "Prietenia este rodul timpului, ii trebuie ani sa se coaca, in timp ce dragostea este ca fulgerul, uneori nascut din furtuna".(G.Garibaldi)
    "Prietenia precede dragostea, apoi o imbogateste" (Marin Preda).

    Multi dintre noi se lauda ca toti din jur le sunt prieteni si au un mare numar de prieteni, dar cu siguranta acest lucru nu este real.

    Prietenia e un sentiment, care nu se explica prin cuvinte, ci prin fapte.

    ОтветитьУдалить